Bestellen bij Rotjetoe

Minimum bestelbedrag

Rotjetoe hanteert geen minimum bestelbedrag.

Voorraden

Deze webwinkel heeft een voorraadmodule. In principe is het door jouw bestelde artikel dus op voorraad. Je krijgt een waarschuwing te zien wanneer er nog slechts 2 of minder stuks in voorraad zijn. Mocht jouw bestelde artikel toch niet aanwezig zijn, dan wordt je hier natuurlijk over geïnformeerd en krijgt je dit bedrag terug.

Prijzen

Alle genoemde prijzen op de website zijn inclusief btw. Indien je de btw kunt verrekenen, kan je dit terugvinden op het besteloverzicht.

Betalingsmogelijkheden

Alle bestellingen dienen vooraf betaald te worden. Dit kan via iDEAL, Mistercash of een bankoverschrijving. De gegevens hiervoor krijg je in de orderbevestiging als je de bestelling hebt geplaatst. Indien de betaling niet binnen 10 dagen na de besteldatum is bijgeschreven op onze bankrekening vervalt automatisch de bestelling. Houd er rekening mee dat betalingen soms een paar dagen onderweg zijn.

Levertijd

Zodra de betaling op onze bankrekening is bijgeschreven wordt je bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen verstuurd. Je ontvangt een e-mail zodra je bestelling is verstuurd. Mocht het voorkomen dat je bestelling later wordt verstuurd, dan zullen we je uiteraard hiervan op de hoogte stellen. Als je de bestelling na 10 werkdagen nog steeds niet hebt ontvangen, neem je contact op met info@rotjetoe.nl onder vermelding van je naam en bestelnummer.

Verzending

De verzending van de bestelling geschiedt via PostNL. Voor verzendingen gelden de algemene voorwaarden van PostNL. Rotjetoe is niet aansprakelijk voor verlies of beschadigingen van leveringen via PostNL. Je kunt je pakket eventueel aangetekend laten verzenden. De kosten hiervoor bedragen € 8,71 (Nederland) of € 11,91 (Internationaal). Dit dien je bij het plaatsen van je bestelling aan te vinken.

Verzendkosten

De verzendkosten zijn gebaseerd op het gewicht van de bestelde producten plus administratiekosten. Bij bestellingen vanaf € 30,00 worden er geen verzendkosten berekend; dit geldt niet voor aangetekende bestellingen.

Ruilen en retourneren

Als je niet tevreden bent met de door jouw bestelde artikelen, dan kun je deze ruilen of retourneren binnen 14 dagen na ontvangst. Neem in dit geval graag eerst even contact met ons op. Retourzendingen worden alleen geaccepteerd indien de producten niet beschadigd of gebruikt zijn. De kosten voor het terugzenden van een product zijn voor rekening van de klant. Rotjetoe kan niet aansprakelijk gesteld worden voor het zoek raken van de retourzending. Graag ook de retourzending goed verpakken om beschadiging te voorkomen. Na ontvangst van de retourzending, krijg je een ontvangstbevestiging via e-mail. Je kan het artikel omruilen (indien voorradig) of het aankoopbedrag en eventuele verzendkosten worden binnen 14 dagen retour gestort op je bankrekening, afhankelijk van je wens.

Actie of afgeprijsde producten mag je ook retourneren.

Garantie

Alle producten voldoen aan de normale eisen van bruikbaarheid. Als bij normaal gebruik toch gebreken optreden, worden die kosteloos hersteld. Rotjetoe stelt vast of de garantie van toepassing is en bepaalt de wijze van reparatie en verzending. De garantie is niet van toepassing als er sprake is van slijtage en deze als normaal kan worden beschouwd of bij ondeugdelijk gebruik.

Een klacht?

Wanneer je een klacht hebt, kan je dit laten weten via e-mail of post. Vermeld indien mogelijk het factuur- of bestelnummer, en geef een zo duidelijk mogelijke omschrijving van je klacht. Wij nemen dan zo snel mogelijk per mail, of telefonisch contact met je op en zullen proberen om de klacht z.s.m naar tevredenheid op te lossen!